შეფასების რუბრიკა
აქტივობა
|
მაღალი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
1.საშინაო დავალება
|
სიზუსტით ახარისხებს პერსონაჟებს სხვადასხვა პრინციპით: მთავარსა და მეორეხარისხოვანს, გმირსა და ანტიგმირს,
მოტივატორსა და ობიექტს...
|
აღნიშნავს მთავარსა და მეორეხარისხოვან პერსონაჟებს.
|
უძნელდება პერსონაჟთა დახარისხება
|
2. .ჯგუფური მუშაობა
|
ერთვება მაქსიმალური დაინტერესებით, ამჟღავნებს თანამშრომლობის, ურთიერთსწავლების
კულტურას.
|
უსმენს, სვამს ადეკ- ვატურ კითხვას
|
ცალკეულ შემთხვევაში ნაკლებად ამჟღავნებს დაინტერესებას
|
3. პრეზენტაცია
|
აზრს აყალიბებს სრულყოფილად,საინტერესოდ და დამაჯერებლად, იყენებს სამსჯელო სიტყვებსა
და გამოთქმებს, მოჰყავს შესაბამისი მაგალითები.
|
აზრს აყალიბებს საინტერესოდ,თუმცა ყოველთვის არ მოჰყავს სათანადო მაგალითები.
|
აზრს გამოთქვამს,თომცა სათქმელს აკლია დამაჯერებლობა და ან ტექსტური
გამყარება.
|
4. წერითი დავალება
|
იცავს წერითი დავალების მითითებებს, მსჯელობს მთავარი სათქმელისა და
მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებების შესახებ.
|
მსჯელობს მთავარ სათქმელზე, თუმცა სრულყოფილად არ მსჯელობს მხატვრულ-გამომსახველობითი
საშუალებების შესსახებ.
|
მსჯელობა სქემატურია და/ან არ ახლავს მხატვერული მხარის ანალიზი
|
რუბრიკა ჯგუფური მუშაობის შეფასებისთვის
აქტივობა/მიმართულება
|
9-10
|
8-9
|
5-6
|
1.
მაქსიმალური ჩართულობა
|
ერთვება მაქსიმალური დაინტერესებით
|
ერთვება დაინტერესებით
|
ერთვება ნაკლები დაინტერესებით, იმპულსურია.
|
2.აქტიური მოსმენა
|
უსმენს, სვამს პრობლემურ კითხვას, ჩანს საკითხის სიღრმისეული გააზრება
|
სვამს ადეკ- ვატურ კითხვას, იყენებს შესაბამის ვერბალურ და არავერბალურ
საშუალებებს
|
ისმენს -ცალკეულ შემთხვევაში გაფანტული ყურადღებით
|
3.თანამშრომლობა
|
ამჟღავნებს აქტიური თანამშრომლობის, ურთიერთსწავლების კულტურას
|
ამჟღავნებს კომუნიკაციის შესაძლებლობას და ინტერესს
|
ცალკეულ შემთხვევაში ნაკლებად ერთვება საერთო სამუშაოში
|
No comments:
Post a Comment