შეფასების რუბრიკა


                                 შეფასების რუბრიკა       
აქტივობა
მაღალი
საშუალო
დაბალი
1.საშინაო  დავალება
სიზუსტით ახარისხებს პერსონაჟებს სხვადასხვა პრინციპით:  მთავარსა და მეორეხარისხოვანს, გმირსა და ანტიგმირს, მოტივატორსა და ობიექტს...
აღნიშნავს მთავარსა და მეორეხარისხოვან პერსონაჟებს.
უძნელდება პერსონაჟთა დახარისხება
2. .ჯგუფური მუშაობა
ერთვება მაქსიმალური დაინტერესებით, ამჟღავნებს თანამშრომლობის, ურთიერთსწავლების  კულტურას.
უსმენს, სვამს ადეკ- ვატურ კითხვას
ცალკეულ შემთხვევაში ნაკლებად ამჟღავნებს დაინტერესებას
3. პრეზენტაცია
აზრს აყალიბებს სრულყოფილად,საინტერესოდ  და დამაჯერებლად, იყენებს სამსჯელო სიტყვებსა და გამოთქმებს, მოჰყავს შესაბამისი მაგალითები.
აზრს აყალიბებს საინტერესოდ,თუმცა ყოველთვის არ მოჰყავს სათანადო მაგალითები.
აზრს გამოთქვამს,თომცა სათქმელს აკლია დამაჯერებლობა და ან ტექსტური გამყარება.
4. წერითი დავალება
იცავს წერითი დავალების მითითებებს, მსჯელობს მთავარი სათქმელისა და მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებების შესახებ.
მსჯელობს მთავარ სათქმელზე, თუმცა სრულყოფილად არ მსჯელობს მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებების შესსახებ.
მსჯელობა სქემატურია და/ან არ ახლავს მხატვერული მხარის ანალიზი


რუბრიკა ჯგუფური მუშაობის შეფასებისთვის
აქტივობა/მიმართულება
9-10
8-9
5-6
1.      მაქსიმალური ჩართულობა
ერთვება მაქსიმალური დაინტერესებით
ერთვება დაინტერესებით
ერთვება ნაკლები დაინტერესებით, იმპულსურია.
2.აქტიური მოსმენა
უსმენს, სვამს პრობლემურ კითხვას, ჩანს საკითხის სიღრმისეული გააზრება
სვამს ადეკ- ვატურ კითხვას, იყენებს შესაბამის ვერბალურ და არავერბალურ საშუალებებს
ისმენს -ცალკეულ შემთხვევაში გაფანტული ყურადღებით
3.თანამშრომლობა
ამჟღავნებს აქტიური თანამშრომლობის, ურთიერთსწავლების კულტურას
ამჟღავნებს კომუნიკაციის შესაძლებლობას და ინტერესს
ცალკეულ შემთხვევაში ნაკლებად ერთვება საერთო სამუშაოში

No comments:

Post a Comment

შემაჯამებელი კომენტარი

ტრენინგი მოდულით-ისტის გამოყენება სასწავლო პროცესში იყო სასარგებლო და მნიშვნელოვანი, რადგან ეხებოდა გაკვეთილის დაგეგმვას, პრეზენტაციაის, პრო...